Nowe stanowisko w urzędzie

Od stycznia 2018 roku w Urzędzie Gminy Walim przy ul. Bocznej 9 funkcjonuje nowe stanowisko pracy. Kancelaria, bo o niej mowa służy głównie mieszkańcom załatwiającym swoje sprawy w urzędzie.

Od teraz klienci urzędu nie muszą kierować się do sekretariatu by zostawić czy wypełnić pismo. Do tego służy specjalnie utworzone na te cele stanowisko, którego uruchomienie związane jest z wprowadzeniem w urzędzie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją – EZD.

Kancelaria mieści się w holu, na wprost wejścia do urzędu. Jej prowadzeniem zajmuje się Ewelina Firlej.

– Mieszkańcy gminy ze swoimi sprawami nie idą już jak dawniej do sekretariatu, a do kancelarii. Tutaj zostawią wszelkie pisma, podania, dokumenty, oprócz wniosków o wydanie dowodu osobistego i działalności gospodarczej – wyjaśnia Ewelina Firlej.

Sekretariat wciąż odpowiada za kontakt telefoniczny z urzędem czy umawianie indywidualnych spotkań z wójtem. Po meldunek, czy wydanie dowodu osobistego  zgłaszamy się, tak jak dawniej, do Anny Wesołowskiej urzędującej teraz w pokoju nr 5, a sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej prowadzi Adriana Zygadło – p. nr 13.